יום רביעי, 16 במרץ 2016

דאודורנט לנערות ללא אלומיניום


כאמא לשתי בנות (ושני בנים ...) אני מרגישה שאני תמיד צריכה לגונן עליהן ...
לא יודעת למה ההרגשה הזו לא עוזבת אותי אף פעם .

הבנות שלי שירן בת 12.5 ומעיין  שבעוד שבועיים תהיה בת 11 (שעד לפני דקה בערך .... היו ילדות קטנות ומתוקות שמשחקות בבובות גדלו והפכו לנערות צעירות ) כבר משתמשות בדאודורנטים ..
כששירן החליטה שהיא רוצה דאודורנט אפילו לא התלבטתי והדאודורנט הראשון שקניתי בשבילה היה כמובן דאודורנט נושם של קרליין מהסיבה הפשוטה שרציתי גם כאן לגונן עליה ... אני לא מוכנה שהבת שלי תשתמש בדאודורנט המכיל אלומיניום וחומרים משמרים מסוג פרבנים ולכן באופן הכי טבעי בחרתי ב קרליין דאודורנט נושם For girls .







דאודורנט שמספק הגנה מפני ריח זיעה ושומר על עורן של בנותיי וגם היפו אלרגני שנבדק דרמטולוגית.
קצת אחרי שירן גם מעיין רצתה להשתמש בדאודורנט וכמובן שגם לה כמו לשירן קניתי קרליין דאודורנט נושם .

בקרליין קשובים לצרכיי האמהות והבנות כמובן ,ולכן קרליין משיקה דאודורנט ייעודי ומותאם לבנות ונערות מתבגרות
דאודורנט נושםFOR GIRLS   פותח במיוחד עבור השלבים המוקדמים של גיל ההתבגרות. הוא משלב את הצורך ההיגייני עם הגנה מרבית על העור העדין של הנערה המתבגרת ומותיר אותה רעננה ומרוצה.
 
היתרון המרכזי- הוא ללא אלומיניום ,ללא אלכוהול ואינו מכיל חומרים משמרים מסוג פרבנים. מדובר בתכשיר היפו אלרגני שנבדק דרמטולוגית, והוא ישמור על עורה של בתך רענן, נקי, ריחני – והכי חשוב בריא.

הדאודורנט לבנות ונערות מתבגרות הינו הרחבה של סדרת הדאודורנטים של קרליין "דאודורנט נושם" הזוכים להצלחה רבה בשוק.






המוצר הושק בשלוש תתי קטגוריה – כספריי, סטיק ורול און.




לדאודורנט של קרליין פורמולה ייחודית המותאמת במיוחד לצרכים של בנות ונערות מתבגרות:

√ ללא אלומיניום (ללא אנטי פרספירנט-החומר האגרסיבי שנמצא בדאודורנט למבוגרים).
√ ללא פרבנים.
√ ללא אלכוהול.
√ מועשר בקמומיל המתאים לעורן העדין של ילדות ונערות.
√ היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית.

כל זה מבטיח נוסחה ייחודית, עדינה במיוחד לעורן העדין של בנות ונערות מתבגרות ,אך עם זאת מספקת הגנה מלאה מזיעה לאורך היום.

סדרת הדאודורנט
FOR GILRS מוצעת בטווח מחירים: 12-15 ₪. ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והמזון.




קרליין בפייסבוק


תגובה 1:

  1. לא קל להיות הורים אה (מזדהה עם הרצון לגונן עליהן)
    והאמת שהמוצרים של Careline פשוט אליפות !!!
    אם בא לך לגוון לפעמים, כדאי לך לנסות דאודורנט טבעי. אם יורשה לי להמליץ, אני משתמשת ב דאודורנט טבעי - 100% מחומרים טבעיים של יול מלאכת ריפוי ונהנית מכל רגע :)

    השבמחק